Först med det bästa.

I över 35 år har reklambyråer, kunder och leverantörer samlats för att kora vinnarna i Guldnyckeln – kommunikationstävlingen som belönar strategi & ide, kreativitet, resultat och helhetsintryck för framgångsrik direkt och datadriven marknadsföring.

Många gånger har Guldnyckeln varit startskottet för ett lyckat tävlingsår med flera nationella och internationella priser. Under 2018 plockade till exempel The original brushes of Edvard Munch tillsammans med Abby Priest hem flest guldnycklar samt vårt absolut finaste pris, Diamantnyckeln. Året följde sedan med fler nomineringar och priser i bland annat Guldägget, Cannes, Clio, One Show, 100-wattaren och Eurobest. Grattis!

Nu kör vi igång med Guldnyckeln 2019 och är först ut med att kora det bästa!

Skicka in ditt bidrag

KATEGORIER 2019

BRANSCHER
Detaljhandel
E-handel och e-tjänster
Finans & försäkringar
Konsumtionsvaror & övriga tjänster
Resor, transporter & fordon
Samhällsservice, utbildning & ideellt
Telekom, it & energi
Underhållning
Hälsa & sjukvård

KANALER
Bäst användning av direkt
Digitala & sociala kanaler
Data
Kampanj